1393-05-09 11:56
3653
2
280

تصاویری زیبا از طبیعت دیدنی آبشار شیرآباد خان ببین

آبشار شیرآباد در خان به بین و در ۶ کیلومتری جنوب این شهر از توابع شهرستان رامیان و در میان جنگلی بسیار زیبا واقع شده‌است. 

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان ، تعداد این آبشارها به هفت می‌رسد و ارتفاع بلند ترین آبشار 25 متر است و در مسیر آن‌ رودخانه‌ها و چشمه‌سارهای‌ زیبایی‌ وجود دارد.

این آبشارها، از روستای شیرآباد کمتر از 20کیلومتر فاصله دارند و برای رسیدن به آن‌ها کافیست از مسیر خان ببین به روستای شیرآباد 5 کیلومتر را به سمت جنوب بروید و بعد از روستای شیر آباد 3 کیلومتر جاده آسفالته را ادامه داده، سپس راه مالرویی را پیش بگیرید. این راه، به سمت آبشارها پیش می‌رود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اینجا خان ببین

با سلام و ارادتاز نویسنده این مطلب خواهشمند است مطالب را دیمی ننویسید و اطلاعات خودتان را قبلا کامل کرده و بعد گزارش را در سایت بیاورید. و مورد بعدی اینکه گزارش مربوط به ابشارشیراباد بوده دریغ از عکس یکی از ابشارهاچرا؟در ضمن این تفریگاه وصل به روستای شیراباد است و پس از پیمودن کمتر از دو سه کلیومتر به اولین ابشار که ارتفاعش 46 متر است می رسیدبا این گزارش یا قصد بی ارزش نشان دادن این تفرجگاه دارید یا قصد دیگریرامیانیسم تا کجا؟

0
0
پاسخ
1393-05-13 13:34

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.